01 September 2010

first thing first~~~ salam n selamat datang ke blog num.2 ni yewpp

blog ni semmgnyerrr aku yg punyer....suma ttg aku ko leh amek taw~~~ but.....dunt create any of bullshit stories...cuz i believe in karma's detention! ahakzzzz....have fun!!!

3 comments:

  1. Yuni...ish..mcm busuk plak aku sampai ke blog ko ni..actually bukan ape..terkejut aku ko teruz delete facebook ko..risau plak kang ko canang kat semua org aku ni stalker...kang xpasal2 org hijack fb aku..xsempat nak cakap ape kat chat td ko teruz kuar.sory dowh...btw aku scutz..aku bukan seperti yg ko sangkakan..sory2..

    ReplyDelete
  2. ade je gambo2 aku dalam tu..profile aku je yg gambo busuk. no worry sis.

    ReplyDelete

bedal jew apew2 labu,,labi pun nak usha gak nieyh...hoho