22 May 2011

otw to waterfall~~aikk..!?..RM191.00 spptnya untung..but dpt RM171.00...why???

ecececehhhh...

tittle mcm aku g mandy jewpp td ann..hahahaha
aku pegy around jam 10.30am...
hal mandi2 manda (konon2nyaaa) ak ctew kat post pasni...
ni aku na ctew hal aku n mak cik's2 yg aku baek tyme g LANGKAWI ary tuhh...
hal pembayaran gambar2 yg aku dah edit n cuci...huhuhu

sebelum aku amek akk fairuz kat panching selatan,aku pegy panching timur dulu...
sbb na hantar pixca acik2 yg tempah kat aku tuhhh...

sengal...aku bajet dpt laaaa untung RM 0.90 sekeping....but,,,ptuuiihhhh!!!
hampeehhzzz..... =(

sbb2 untung ta dpt byk a.k.a short $$$ maaa :

1. mak cik byk bunyik.."aloooo...mura laaa ckit mun,,,,kita kan sedara" ...bila masa lakkk mak aku kuar dpd rahim yg sma dgn ko wahai mak cik zah...???? hahahaa

2. hummmmm.....lupew na byk duit lebeyh.."haaa...akak bw rm10 jewp niii (harga sbnar rm23).... =(( sorry laaaa".... aku jwp.."hmm...ta pew laaa kak....sedekah ajew yg selebyhnyaaa tuh"...(dgn senyuman aku bagy)...hohoho

haaa...reason yg ketiga agak selamat laaa...

3. "haaaa mun....acik byr awal bulan depan laaa yewwpp..gaji pokok sawit bru msuk awal bulan...;D " ... yewwllaaa acik,,,rm101.00 tuuu.....jgn ta bayOOooo sudaaa....hahahaha

maslaah alu berurusan dgn mereka2 yg veteran n rapat sgt ngan aku ni.....mmg aku ta pandai nak berniaga...org kata kurang sepuluh...sepuluh laaa aku mengiyakan....hahahahaha....cibetttt....

apew2 pun....keje aku HALAL...n atas usaha aku sendrik....(asal balik modal sudaa sbb modal mama aku....hahaha)
dy daaa bebel2 sbb ta dpt bayaran penuh td....fuhhh ~~~

dah2.....aku malas na berurusan dgn mereka yg begitu...huhuhuhuhu....
bkn mngumpat...sjew jew na luahkan perasaan ini...blog aku annnn....
AQU NYERRR SUKEWLAAAA =D

xoxoxo

No comments:

Post a Comment

bedal jew apew2 labu,,labi pun nak usha gak nieyh...hoho